Noční jarmark na zámku :: Hradec nad Moravicí - zpravodajský server

Úvodní stránka Tisk Mapa stránek RSS

AKCE
 
 
 

 

 

Kontakt

Za lepší Hradec, z.s.
Pod Hanuší 473
747 41, Hradec nad Moravicí

info(zavináč)hradecinfo.cz

Noční jarmark na zámku

Noční jarmark na zámku

Hradecký zámek v sobotu večer opět přivítal několik stovek dětských i dospělých návštěvníků na nočních prohlídkách a historickém jarmarku. Bílá paní, několikerá překvapení na Strážní věži a průvodci v historických kostýmech na zámku navodili v návštěvnících spokojenost a
dobrou náladu. Po prohlídce je na prostranství u Bílé věže čekal kratochvilný program skupiny Agripa z Hradce a umělecké agentury LEV z Vítkova - kejklíři, žongléři, fakíři, orientální tanečnice, pán v hraběcím kostýmu, kat a klauni a nakonec ohňová show. A také obří kuželky, stánky s keramikou, kovářskými výrobky a replikami historických hraček.

Atmosféru večera několikanásobně umocnila taverna s občerstvením, kterou provozoval pan Jaromír Havlíček se svými přáteli. Chutnala nejen pravá medovina a výborné steaky s rožněnou zeleninou. Zde je nutné velice pozitivně zhodnotit rychlost a operativnost obsluhy. Dobrá nálada, pohoda a radost se nesly celým večerem.

Všem, kteří se na večeru aktivně podíleli, patří velký dík. Dokázali maximum i ve ztížených organizačních podmínkách.

Autor: (Hana Víchová) 01.9.2009


Diskutujte o této akci s autorkou článku v diskuzi níže.

Upozornění:

Komentáře vyjadřují názory čtenářů nikoliv redakce. Diskuse není redigována či moderována. Redakce serveru neovlivňuje její obsah. Vyhrazuje si však právo příspěvky odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména texty urážlivé, vulgární, rasistické nebo příspěvky, které jsou neplacenou reklamou a které poškozují jméno serveru www.hradecinfo.cz

Diskusní téma: Noční jarmark na zámku

Datum: 09.09.2009

Vložil: Tomáš

Titulek: Snad si to můžou zorganizovat sami

jak jsem si přečetl tuto diskuzi, tak jsem moc nepochopil proč si společnost Agripa není schopná zařídit vlastní jarmark pod svou záštitou na zámku v Hradci nad Moravicí. Na to, že má své sídlo v Hradci a tak jak tuto společnost paní Víchová obhajuje, nechápu proč nedělejí více akci na zámku, ale jen v zahraničí. Snad nemusí v dnešní době čekat na oslovení organizátorů, ale může celou akci zorganizovat sami, myslím si že v tom budou zase peníze. Jinak plně souhlasím s panem TZ. Je to přece jejich pověst, když do takové akce nechtěli jít, nemuseli. Zpětně si stěžovat na organizatora, je trochu trapné. Tento ročník nočního jarmarku jsem bohužel nenavštívil, ale pamatuji si, že vždy se vybíralo vstupné, proto to strátové moc nemohlo být. Jinak se mi jarmarky na zámku vždy líbili a doufám, že příští rok to bude už pořádné a bez zbytečného stěžování

Datum: 09.09.2009

Vložil: Hana Víchová

Titulek: Re: Snad si to můžou zorganizovat sami

Společnost Agripa je velice schopná ; ano, mohli by si vše zorganizovat sami, pokud by měli na Hradci vlastní pozemek.
Pořád ještě diskutující nechápou, kde je jádro pudla. -????
Zpětně si stěžovat na organizátora není trapné ani trochu.
A doufám také, že příští rok už bude všechno pořádné a s chválou.
Anebo nebude vůbec.......
... a nestěžuje si Agripa, ale já ze své vůle a rozhodnutí

Datum: 07.09.2009

Vložil: TZ

Titulek: kritika

Dobrý den, mně "TZ" dokonale vyhovuje a nemyslím si, že jméno je v diskuzi bez registrace tak významným prvkem.
Agentury sice mohou být špičkové, ale věřte, že návštěvníka nezajímá, která agentura nebo pořadatel akci uspořádá. Tyto organizační záležitosti jdou úplně mimo návštěvníky, kteří se chtějí pobavit, ochutnat a vidět netradiční a nasát historickou atmosféru. Píšete, že agentury mají vynikající image - o to víc mne zaráží, že se pouští do organizování akce s pořadatelem, se kterým jsou problémy. Z toho plynou dvě věci - buď jim nevadí kazit si svoji pověst, a nebo odměna za organizaci byla tak vysoká, že jim to za to stálo... Neříkejte mi, že nepočítali s tím, že to bude docela fiasko.
Bráníte agentury, že se snažily, co mohly, a já vám to neberu, neznám detaily. Tenhle příspěvek berte jen jako zamyšlení, proč se organizují akce, které nemohou být 100% připraveny.

Datum: 08.09.2009

Vložil: Hana Víchová

Titulek: Re: kritika

milý pane TZ, máte pravdu v tom, že organizační problémy návštěvníka nezajímají. Teď vyjadřuji svůj názor za agenturu Agripa: předem si byli vědomi, že to množství stánků a vystupujících, které byli během jednoho týdne od objednávky zajistit, nebude zdaleka to pravé ořechové. Velice Agripě vadí, že se tentokrát nemohli prezentovat v plné síle. Ani odměna za akci jim za to nestála. Pan Havlíček se rozhodl udělat pro tento večer maximum jen proto, že jemu samému je nepříjemné, jak kulturní akce na Hradci probíhají a u tohoto nočního jarmarku chtěl jen pomoci, jak nejlépe mohl.
Proč se organizují akce, které nemohou být na 100% připraveny, se ptejte pořadatele.
No a přijměte jeden tip: pokud máte zájem vidět a poznat umění členů Agripy, přečtěte si na www.agripa.cz a zajeďte si tento víkend do Slavkova u Opavy. Agripa zajiš'tuje velkou část programu - jarmark a historický kolotoč, v neděli mají odpolední vystoupení a v sobotu večer UV show. A snad porozumíte tomu, proč Agripu propaguji, proč ji bráním a proč je mi velice nemilé, když se u nás na Hradci pořádají kulturní akce s negativním vztahem k návštěvníkům našeho zámku i města.
Vězte a věřte, pane TZ, že mě osobně tato situace velice mrzí a už několik let se za ni stydím - často se totiž osobně setkávám s kritickými slovy na úrověň kultury v našem měste, sypou se na mě ze všech možných stran i míst u nás v Česku, ba i ze zahraničí...

Datum: 07.09.2009

Vložil: TZ

Titulek: "jarmark"

Mno, kde začít...
Slabší jarmark jsem v životě neviděl. Těšil jsem se, že na "historickém" jarmarku bude nějaké speciální pivo. Z nějakého malého pivovaru, i kvasnicové. Že se čepuje Gambrinus a Radegast nebo co to bylo, tak to je fakt hnus. Nebo spíš výsměch... A ty stánky s historickýma replikama atd.? To jako celý "jarmark" tvořily tři stánky??? To je snad prdel ne? Než takový jarmark dělat příští rok, to se na to radši vykašlete.

Datum: 07.09.2009

Vložil: Hana Víchová

Titulek: Re: "jarmark"

Pane TZ - ideální a lidské je podepsat se pod svůj názor - čeho se bojíte?
Děkuji Vám za Váš příspěvek, protože bych chtěla rozproudit diskusi na toto téma. Situace s organizováním kultury na Hradci je ze strany některých pořadatelů dle mého názoru již neudržitelná, ostudná a do nebe i pekla volající.
Znovu zde opakuji, že jarmark se uskutečnil i v takovéto podobě jen proto, že agentury Agripa i LEV zorganizovaly v šibeničním termínu vše, jak nejlépe mohly. Kritika míří na adresu pořadatele.
Doufám pevně, že v příštím roce buď jarmark nebude žádný anebo jej celý, s pečlivostí tak a jak to dokonale dokáže, uspořádá Agripa sama a pořadatelé jí to umožní.
Pane TZ, znovu na tomto místě doporučuji: koukněte se na výsledky práce Agripy na jejich www.agripa.cz .... myslíte, že kdyby nebyli dokonalí profíci, že by si je zvali na organizování velkých akcí mnohde do naší republiky i do Německa????
Zdravím Vás, očekávám Váš další názor a pokud máte záíjem o další diskusi, je možná....
Buďte si jist, že Agripa ani LEV si prdel z návštěvníkiů i obyvatelů Hradce nedělají

Oficiální stránky MěÚ Hradec nad Moravicí